tisdag 7 september 2010

Nook skolan fortsätter..

En av förra veckans utmanigar på Nook var en "ekonomi klass" där man av det man hade framför sig på bordet skulle göra tre ATC- kort. har aldrig gjort såna förut. Så här är mina premiär kort. Storleken är 2,5 x 3,5 tum. Ganska pyttigt faktiskt.





Det var en riktigt kul utmaning. Det är egentligen helt otroligt vad mycket olika grejer man kan göra med lite papper och dekos ;). Nu har ja gitne tid att blogga mera.... har fler utmaningar att göra.. bla en som måste bli klar ikväll. Men vi ses igen i morgon... kanske =). Tack för titten!




Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. It's beautiful, you're so talented!

    SvaraRadera
  2. Sötsöta! Jag fyller år imorgon, skicka ett till mig! ;) Ljuger mig blå... He he he... Kram!

    SvaraRadera
  3. Ursöta små kort ju. Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Jättesöta! Blir riktigt sugen på att testa göra sånna när jag ser alla duktiga. Bra för spillbitar också!
    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)