söndag 4 mars 2012

Min spjuver

Idag visar jag denna layout i Mollybloggen. Åter igen har jag använt de underbara pappren från MME " On the bright side two". Ett halvknasigt foto på Leo som inte tycker om när jag plockar fram kameran.




Förutom papper från serien och de die cut element som hör till har  jag också använt blommor frn Manor House och Prima, chipboard och bakers twine. Allt det finns hos Mollys Scrapbooking.  Dessutom har Lilo fått in massa nytt godis från Prima och Glitz så jag rekommenderar verkligen ett besök i shopen och bloggen. Själv har jag precis ruinerat mig där ;). Nu är det köpstopp på scrapgodis ett tag framöver!

Vill också påminna er om om att en ny fräsch söndagsbilaga ligger i Allt om Scrap bloggen. Idag inspirerar mina vänner med lager på lager layouter i härliga våriga färger. Du hittar bilgan genom att klicka på bilden nedan.


Tack för titten!
Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Vilken härlig LO! Gillar verkligen bakgrundspappret och färgkombon, så snyggt! :-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)