söndag 11 mars 2012

Prima BAP mars "Leo och Mysan"

I eftermiddag när tonåringarna åkte hemåt så satt jag och Leo och pysslade lite. Eftersom det är några dagar sedan jag gjorde en layout så hakade jag återigen på Primas månadsskiss. Denna gång var det riktigt kul då jag fått hem en massa nya Prima papper och dekorationer. Till denna layout har jag använt papper ur den nya serien Nature Garden. Vimplarna är också från Prima. De är gjorda i canvas och dom hittar ni hos Mollys Scrapbooking.




Sööndag är det också vilket innebär en ny söndagsbilaga av Allt om Scrap. Idag presenteras vinnarna i vår februariutmaning och vi scrappar om oss själva samt med sponsormaterial från Scrapgalen. Har du inte läst bilagan än tycker jag du ska kika förbi =). Klicka här!  Ha en fortsatt fin söndagkväll och tack för titten!




Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Åh, så ljuvlig! Det fotot på lille Leo får mig att smälta. Sötnos! Älskar vimplarna under titeln!

    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Wonderful work Maja!!
    Love this!!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin! Och helt underbar bild på Leo. Mys!
    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)