onsdag 15 augusti 2012

Happy Together

Som jag skrivit tidigare så gästar jag denna månad Little Yellow House Kits och detta är min 4:e layout gjord med augustikitet.





Det blir ett kort inlägg detta. Jag har slut på min semester och har återgått till den vanliga rutinen med dagis lämningar och hämtningar samt intensiva upptaktsdagar inför terminstarten i skolan.... så jag är lite lätt trött..

Ser att jag fått ett par nya följare och hälsar dem hjärtligt välkomna =). Alltid kul men folk som kikar in på det jag skapat. Blev också så glad när jag surfade runt och kollade blite bloggar och såg att jag var bland top 5  inne hos Bird is the word och bland top 3 inne hos Scrap Afrika =)







Tack för titten!
 Kramiz Maja



9 kommentarer:

  1. Congrats! And gorgeous layout! So soft and so much texture. I just love that ruffled doily paper under the photo. So pretty!

    SvaraRadera
  2. so beautiful and feminine, this is just gorgeous!!
    xoxo

    SvaraRadera
  3. Underbar lo med härligt foto på er snyggingar! :-) Grattis till välförtjänta features. Det är en sånn 'kick' när man upptecker det!

    SvaraRadera
  4. Så flott! Liker den doilien nederst som er brettet, veldig bra laget.
    Liker også den Beachbabes LO i innlegget under, der er det masse flott å se på, mange herlige detaljer :)

    SvaraRadera
  5. Just beautiful!! Love the frill circle edge..makes it so pretty! Hope you are well :))xx

    SvaraRadera
  6. Urläcker! Gillar de coola 3d effekterna du fått med de olika lagerna! Och grattis till fina placeringar! Tack för nya tips på utmaningasbloggar också! Kramar!

    SvaraRadera
  7. just beautiful that pleated border circle

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)