onsdag 8 augusti 2012

U bring joy in to our life

Denna sida jag ska visa er nu är gjort till utmaningsbloggen Scrap Africa som jag snubblade över under en surfrunda. Denna utmaning handlar om att scrappa pojkarna i vårt liv... Jag har ju några jag skulle kunna välja på ;), men bara en som så frivilligt och spontant ställer upp framför kameran... så det blev Sam. Vår minsting som verkligen förgyller vårt liv med sin charm, sina kluriga roliga funderingar och varma goa kramar.






I botten på denna har jag ett Bo Bunny papper som jag lagt olika Whasitejper och hockeytejp på. Sedan sprejat mist på och stämplat med ett par olika stämplar i olika färger. Lite chipboard kugghjul och naturligtvis BLOMMOR ;).

Det har varit så kul med ett par kreativa dagar med Cattis. Jag har hunnit göra 6 layouter!! Så nu ska jag nog ta och städa upp lite i scraprummet och vila ett par dagar från papperspysslet. Mest bara för att jag har annat som behöver göras. Trädgården behöver lite kärlek och ogräset ska jag kriga lite med. Passa på att njuta utomhus de sista dagarna av semestern för till veckan kliver jag in i vardagen igen. Med nya rutiner här hemma (Leo börjar förskoleklass) och ny klass att lära känna på jobbet... men nu ska jag inte tänka på det, än kan jag leka struts ett par dagar. Tack för titten!


Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ - jeg elsker den!! Bakgrunnen din er så utrolig kul!!:)

    SvaraRadera
  2. Åhh...så tøff !! Skikkelig kul :)
    Digger bakgrunnen din - råtøff. Artig hvordan han kommer "ut av" sirkelen også. Mange herlige detaljer :)

    SvaraRadera
  3. Han är allt en liten krumelur er lillpojke! såå gulligt foto och som både Vibeke och Tone redan sagt, urläcker bakgrund! Hi hi hade inte du skrivit något om Prima bloggen, hade jag nog helt glömt bort att titta! tack ska du ha! kramkram

    SvaraRadera
  4. Thank you for sharing this beautiful page with us at Scrap Africa!

    SvaraRadera
  5. Great layout and love everything about it! Love the layering and the perfect colouring! Thanks so much for playing along at Scrap Africa!

    SvaraRadera
  6. I love all the inks and stamps you have used on this page. My friend never usses flowers cos she has sons, I am sending her a pic of this LO to prove her WRONG! Your page is STUNNING!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)