fredag 3 augusti 2012

Sådan mor sådan dotter...

Denna månad gästar jag Little Yellow House Kits. Detta är den första layouten jag gjort. Lite smågalen, på mig och min äldsta dotter. Tyckte de romantiska pappren och fotot blev en härlig kontrast. Kitet jag fick att jobba med var precis i min smak. På denna layout har jag mest klippt ut dekorationer ur de mönstrade pappren och gjort egna blommor med en stans.




Igår hade jag en helt underbar eftermiddag. Träffade en kär gammal vän som jag inte sett på flera år. Av olika anledningar så har vi bara inte setts trots att hon bara bor några km ifrån mig. Men igår kom hon över och det var som om vi setts igår. Vi  pratade, fikade skrattade och grät och timmarna bara flög fram. Vi hade en del att ta igen. Det är så kul när sådant här händer =) Tack för titten!

Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Ha ha knäppgökar! kult foto blev det hur som haver :)) jättefina kontraster med färgerna och de litet gulliga mot fotot. Är det inte härligt när man träffar folk efter många herrans år och det är som om man sågs förra veckan! Kramelikram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)