onsdag 4 mars 2009

Kul fotoutmaning =)

... som jag nästan höll på att missa! Detta är en del av femkampen inne på Hildas rum =D.
En lista på saker som skulle finnas med på fotot. Detta konstnärliga mästerverk ger mig 5 extra poäng =).... hihi vad gör man inte som sann tävlingsmänniska!!
Listan var som följer... 1 högersko, pocketbok, tejp, nyckel,vas, nåt prickigt(band runt vasen), visp,svart penna, sax och potatisskalare (de 4 sistnämda finns i vasen), toarulle, tandborste, något rött (Leos bil), en frukt eller grönsak (äpple), en räkning, telefon och ett mynt!
Japs det var det de =)... vad tycks?? Mordena museét nästa eller?? *hihi*

(Klicka på bilden så syns alla saker bra, tips till "domarna" på Hildas =D )

Här har det inte blivit så mycket scrappat alls de senaste dagarna... jag är bara trött!! Har gjort dt alster å det är väl allt.... å det kan jag inte visa nu... ja å så har jag ju gjort veckans utmaning till Hildas rum... men väntar med att blogga det tills de lagt upp det i sin blogg först... När jag läser detta så inser jag att jag har nog scrappat iaf.... men jag är trött!!
9 månaders trötthet bara väller över mig just nu!! Men det går snart över... jag och maken skulle ha lite kvalitetstid igår kväll å umgås... När vi lagt barnen så skulle vi bara se lite nyheter på tv..
Jag vaknade kvart över tolv... i soffan!! Bredvid mig snarkade min man =)... vi klev bara upp för att förfytta oss till sängen... det är kvalité det... 12 timmars sömn!!!
Om jag är piggare idag?? NOPP!!

Ha det bäst allihopa!! Återkommer snart! Nu bråkar barnen *suck*

Kram Maja

1 kommentar:

  1. Åh, så söta ni ska ha varit i soffan... :) Men man känner sig lagom söt där man vaknar i soffan på nattkröken.... Ja, di barna, di barna...mina är i brytet att vara friska från magsjukan, de busar och bråkar, men är inte friska nog att leka med kompisar utan att kanske smitta.

    Bonustävlingar, ja...upptäckte precis att jag totalt missat nr2, "kommentera mera" *morr* Nåväl...nya, krya tag. Måste få ihop mina halvgjorda kort oxå... De känns inte bra, så jag känner mig inte så inspirerad. Det, plus klängande, skrikande, bråkande kids, ja... ;)

    Hoppas du känner dig piggare snart!! Nio månaders trötthet, och kanske lite sk vårtrötthet på det???
    Hang in there!!
    Nu skriks här efter lunch...
    Kramar!!!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)