torsdag 8 oktober 2009

Plocka bär

Denna layout gjorde jag till en tävling på designat, men vann inget. Fast jag är nöjd med den själv =).. Å ofta är det så. Det jag är nöjd med själv vinner jag inget med =D.. Det är vår Leo i bärskogen. En otroligt vacker dag för inte såååå länge sedan. För visst har vi haft en makalöst vacker lång höst. Men nu kan snön få komma ;D.

Ett par detaljbilder bjuder jag också på.



Nu måste jag byta om och dra mig till stallet... kvälls arbetspasset väntar... men jag känner mig inte alls sugen att stå i en paddock och vara pedagogisk!! Skulle bara vilaj kura ihop under en filt. Livet känns mindre roligt just nu.... men det blir väl bättre! Hoppas ni har en fin torsdagkväll iaf . Tack till alla er som kommeterar och besöker mig. Det värmer gott mitt i höstmörkret när livet runt omkring känns lite tungt.
Kramiz Maja



9 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt! Men visst är det typiskt att det man själv gillar verkar inte gå hem i tävlingar.

    SvaraRadera
  2. Mysig och höstfin LO!
    Jättehärlig!

    SvaraRadera
  3. Jaa konstigt det där med vinnandet hit o dit...Jag blev också nöjd med min LO till designat...Suckhh...

    O konstigt att inte din likaså Missg´s kom med på top tre...Denna LO är ju jätte fin o detaljrik... Gillar den massor!!!:-)
    Kraamar

    SvaraRadera
  4. Vacker LO! Så hösten har varat länge för er? Man blir förvirrad när man lever i ett avlångt land, vår höst började typ förra veckan (Skåne). :)

    SvaraRadera
  5. Den är såå fin! =) Och dina kort bara älskar jag! Superfina!

    Kramis!

    SvaraRadera
  6. Åh Maja vilken underbar LO, så fina färger. Är så sugen på att ta itu med mitt kit också :)

    Kram Aase

    SvaraRadera
  7. Åh den här gillade jag skarpt! Jättefin!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)