måndag 20 december 2010

Kraft it up...

... hade en utmaning som jag försökte mig på. Det gick väl sådär. Utmaningen var att scrappa ett julkort i icke julfärger och på något sätt ha med någonting som var knutet. Här kommer min layout. Ett foto från fjolårets luciafirande på dagis. I år missade jag hela lucia för jag var sjuk.




Idag har jag inhandlat de sista julklapparna och det sista julgodiset skall kokas ikväll. Sedan är vi redo för julen =). Vi ska vara hemma hos mamma och pappa min så julmaten slipper vi köpa i år. Hur står det till med julstöket hemma hos er? Är ni i fas? Tack för att du kikade in =)


Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Lotta i Düsseldorf20 december 2010 kl. 20:48

    Jag tyckte det var en fin layout! Lugn, med söta detaljer. Visst är det märkligt att man kan tycka så olika om samma sak. Fast du tyckte kanske den blev jättebra!! ;-) God Jul!

    SvaraRadera
  2. Tycker den är jättemysig! =)

    Vi ska vara hemma, men är inte klar med allt, jobbar ju in i det sista...hmmmm..Men jag hinner, är ju ute i sista minuten jämt ändå ;) Hälsa familjen! Hoppas vi ses snart!

    Kramisar!

    SvaraRadera
  3. this is simply stunning .. love it !!! your journaling is great too. enjoy your xmas ..hugs x

    SvaraRadera
  4. Your page is beautiful. Thanks for joining the Kraft It Up challenge.

    SvaraRadera
  5. just a GORGEOUS plage and love your blog too.
    Thanks for playing along at Kraft it up.
    :))) x

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)