onsdag 23 februari 2011

En bortglömd

Ibland är scrapstunderna  intensiva och produktiva... då händer det att jag glömmer bort en och annan layout. Här kommer en sådan ;) Med den passande titeln "time flies".


Fotot är på svärmor när hon var liten. Denna gjorde jag till cybercropen på Nook där ett gammalt foto skulle användas. Tyckte CC papper Crica 1939 passade så bra till denna =).

Har suttit och pysslat lite ikväll också. Gjort lite grejer till Allt om Scrap. Men det gick sådär.... Gjorde om en layout TRE gånger!! Ändå blev den bara ok... Har nog tankarna på lite annat håll just nu... Mest jobb faktiskt. Men när det är så där mycket på jobbet så är det skönt att koppla av i pysselrummet =). Hoppas dessutom på lite positiva besked för min mans räkning ;).  Men nu ska jag ta och krypa i säng och slötitta på film. Tack för att du kikade förbi =)


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Hoppas du fick goda nyheter och att filmen var bra =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blev en bra film! ;-) Du gick rätt hårt med mist på det mönstrade pappret du, o jag bara älskar resultatet! Underbar layout!

    SvaraRadera
  3. Mmmmm...den här är sååå läcker!! Håller tummarna för patrik!!

    Kram/Cattis

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)