lördag 11 maj 2013

Peace

Hej på er =) Gör ni en lördag som denna? Här är det storröjning inomhus som gäller. Ute regnar det bara... så inget trädgårdspyssel idag. Men jag kan lova att städningen här inne också behövs... inte den vanliga med dammsugaren utan verkligen gå igenom skåp och lådor!! Har fått ordning på de små grabbarnas rum... hela tre soppåsar med skräp från bara Leos rum. Men det var inte städningen jag egentligen skulle prata om ;). Har städat i mon dator också och hittade denna layout som jag inte visat här i bloggen. Denna är gjort till en "Round Robin" inne hos Scraps of Elegance. För er som inte vet vad det är för form av utmaningen så är det en liftningskedja. Här är det aprilkitet jag använt.






Tycker så himla mycket om detta foto på Moa taget ute vid ett av våra favoritställen vid havet. Hit åker vi ofta hela med hela familjen på utflykt och det är verkligen en rofylld plats. Ett naturreservat med rikt fågelliv och många ovanliga träd och växter.


Tack för titten!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt fin LO. Tur att du städade datorn så att vi fick se den.

    SvaraRadera
  2. So Beautiful page, Maja!! love the design and the stamps with mask looks fabulous!!xo :)

    SvaraRadera
  3. What a stunning creation! I adore these colors..beautiful!

    SvaraRadera
  4. I adore all your details Maja. Lovely composition work too.

    SvaraRadera
  5. Oj oj den här är verkligen mums filibabba!! VILKA färger! din layout är verkligen så underbar! xoxo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)