söndag 16 juni 2013

Summer Days ** Cést Magnifique**

Idag får jag äntligen visa en av mina layouter som jag suttit och pysslat med i all hemlighet ;). Min första som DT för Cést Magnifique kitclub. Det är kommande juli kit som jag arbetat med och det är helt fantastiskt!! Älskar alla papper och dekorationer och det är en fröjd att skapa med kitet.

Layouten nedan är en hyllning till vad jag gillar bäst med sommaren, lata dagar på stranden. Just detta foto är faktiskt taget vid min barndoms strand hemma i Haparanda... och det är min mors ben och skor ni ser, fast det kunde lika gärna kunnat vara jag =).


 




Juli kitet innehåller papper från Kaisercraft och UHK Gallery. Här är bakgrundspappret från UHK och resten från Kaisercraft.
Jag har även använt dekorationer från extra kiten du kan beställa till "Floral Add on" och "embellishment Add On ".

Floral add on
Prima - Queen Mary Buttermint
 Maya Road - Vintage Edge Mum - Antique Pink

Embellisment add on
Bo Bunny - stamps- Prairie Chic
Kaisercraft - forever - rubons
Kaisercraft - On this day - Diecuts 

Från mitt eget lager av saker har jag använt en stencil, distress ink, chalk och gesso.



Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Otroligt vackert!!! Dessa papper och dekos passar dig verkligen som handen i handsken :) Underbart foto!

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  2. Oh I love this!! The background stamping looks wonderful, as are the colors, and well, everything here! Gorgeous!!

    SvaraRadera
  3. Beautiful...love the styling and the gorgeous photo! ;-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)