tisdag 26 september 2017

Magical Moments - So Sweet

Länge sedan jag gjorde ett inlägg här. Ett nytt läsår på jobbet har dragit igång och som alltid så blir jag lite uppslukad av min klass och undervisning. Tid till att pyssla har helt enkelt inte funnits. Men plötsligt händer det! Vilket jag tycker är kul, att jag faktiskt hittar den där tiden att få vara kreativ med papper, foton och färg. Här nedan visar jag idag en layout på min yngste son och en av våra hästar. Fotot är taget av Josefin Karlström, JOSKAB foto.




Papprena jag använt är från Blue Fern Studios likaså chipboarden. Övriga blommor och dekorationer från Prima. Till min bakgrund har jag även använt en stencil och gesso samt skvätt med vattenfärger. Stämplat lite här och var gjorde jag visst också. Lite detaljbilder följer nedan för er som är lika nördig som jag och älskar att kolla på just detaljer.








Tack för titten!
På återseende snart igen =)

Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)