lördag 10 februari 2018

Lite nytt...

Länge sedan det var en uppdatering här.  Skapat har jag gjort med inte uppdaterat bloggen. Idag har jag en stund över och river av 2 layouter och en Art journal sida. Layouterna är skapade för Pyssloteket och art journal sidan gjord bara för att jag hade lust. Först ut är en mixed media inspirerad layout där jag använt papper från Maja Designs serie Denim & Friends.





Nästa layout är en kombo av Maja Design papper och Prima. En längtan efter sommar! Vi har haft så tokmycket snöande, snöstorm och kallgrader så jag är less. Det kan bara bli bättre nu när solen börjart värma.





Sist ut idag är min art journal sida som bara fick bli som den blev utan någon som helst idé eller plan. Blev rätt nöjd över slutresultatet.




Tack för titten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)