Först LO.en till cattis skiss, här har jag både sytt för hand och på maskin... å sytt in lite pärlor. Å nu tog jag min älskade fågel som jag klappat på sen augusti =)... övriga dekos bara utklippt ur mönsterpapper..
Lillblommans skiss hade även lite vad man måste använda för färger och dekos också... å den blev så här... håller mig till den starka rosa och turkosa.... Lite gamla papper hittade jag å så retroblommorna. Hade ju inga turkosa fräna papper kvar, så jag stansade på vit cs och målade med promarker.

















