Å så lite detaljbilder då...
Har använt ett av Ikeas plastiga tårtunderlägg som mask när jag mistat. Sen är det någon väv av nåt slag som jag fick av en väninna. Det är så kul när icke scrappande vänner samlar saker åt mig =D. Sen vill jag bara på minna om att det ju är söndag igen.... vilket innebär en ny söndagsbilaga. I den hittar ni en artikel från pysselträff i Umeå, liftar och så oktober månads stora ROSA BANDET tema. Klicka på loggan så kommer ni till tidningen =)
Nu ska jag ge mig i kast med en till LO.... gäller att passa på medan inspirationen är med mig. Önskar er alla en trevlig söndag eftermiddag och kväll. Kul att du tittade in.
Kramiz Maja














