lördag 5 mars 2011

Stolt modellbilsbyggare

Visar en layout gjord för little yellow housekits.  En av de få gånger som Leo bett om att få bli fotograferad. Bara en sån sak är ju värd att dokumentera ;). Han ville visa upp sin modellbil som han byggt tillsammans med sin pappa.




Är du intresserad av att veta hur jag syr mina blixtlåsblommor tycker jag du ska kika i Creativicas blogg idag. Jag visar en tutorial på just det =).
är otroligt glad, nöjd och allmänt lycklig just idag... Anledningarna är fem! Ina, Moa, Tomas, Frans och sportlov =D. Mina stortjejjer kom hem igår med sina pojkvänner. Fatta att de kom med egen bil!!! Jag har barn som kör bil!! Eller snart iaf. Ina kör upp nu i mars. Nu ska jag fixa lite frukost till min stora familj. Jag mår som allra bäst när huset är fullt!  Tack för titten =)


kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Vad härligt! Trevlig helg och hälsa =)
    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)