tisdag 5 april 2011

Charmtroll =)

Här kommer en layout jag inte visat, fast det var ett tag sedan jag gjorde den. Har lekt lite med färg och mist på denna. Modellen på fotona är min minsting som verkligen på riktigt tror att han kan charma sig igenom hela livet med ett leende på läpparna. Lika besviken som han kan vara glad, blir han då han inte lyckas.






Idag fick jag ett nytt fullmatat kit från min DT mamma Kada.  Men de mest ljuvliga saker i! Ser fram emot lite pysseltid. Som av en händelse råkar det vara en träff med Midscrap i morgonkväll ;). 
Nu ska jag lägga mig på soffan en stund medan mannen fixar middag... sen blir det stallet igen.. och efter det hockey!!! Vilken tur man inte är göralös =P. Tack för att du kikade in!



Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Jättevacker! Jag hade nog haft svårt att motstå det leendet =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tycker absolut du ska testa, det är inte svårt alls.

    Men vilket charmtroll du har! Förstår om ni smälter för den killens leende. :-)

    Ha det gott.
    Kram.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)