onsdag 27 april 2011

En mini mini med Bubblegum hills

Hann med ett kaiser alster till... Har än inte gett upp hoppet om att få ihop en ansökan till deras DT. Idag får ni se mina barn samlade i ett minialbum. Med betoning på mini ;)








Och så här litet är det.... bara så ni ska få en uppfattning om dess litenhet =)

Idag har varit en bra dag med glädjande besked. Min man som hankat sig fram på olika sätt med jobb än här och där i två år, har nu äntligen fått ett "riktigt" jobb och en anställning. Då började vi genast drömma om alla projekt vi vill göra här hemma inomhus och utomhus =). Nu finns det faktiskt lite hopp i dessa drömmar. Fatta att vi kommer att ha en riktig inkomst till!! Känns som fantastisk lyx. Tänk att när allt känns som mest jobbigt och nattsvart så dyker alltid något glädjande upp. Livet är bra fantastiskt =). Är tacksam för varje dag jag får här med min älskade familj. Med det säger jag godnatt och kryper till kojs med en film.... undrar bara hur många minuter jag kommer att vara vaken ;). Tack för titten!


Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Jättesnyggt litet album - lycka till hos Kaiser!

    SvaraRadera
  2. Ett jättecharmigt album!
    Hoppas du lyckas med uppdraget. Vet ju att du är en pärla på sånt. ;-)

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint litet album du har gjort!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Sååå sött album! Hoppas du hinner med ansökan annars går dom miste om en kanonduktig tjej! =)
    kram på dig!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)