lördag 2 april 2011

Liten Moa med G45

Ett DT alster till Creativica. Rotade fram ett gammalt foto på Moa. Här är hon 3 månader och otroligt pigg och vaken. Har använt G45 "once opon a springtime" serie. För att få papperen riktigt skrynkliga så har jag sprejat med blomspruta och knölat ihop papperen och sedan direkt vecklat ut dem igen och torkat dem med hårtorken.



Har sedan gått lös med dristresser, ink blending tool och chalk... och så edgescrappern förstås. Tycker själv att resultatet blev bra =). Gillar speciellt mitt hjärta med den sydda spetsen runt om.

Här är det städar och tvättdag idag =). Bäst att passa på då jag inte kommer att vara hemma en enda kväll till veckan och inte ens på helgen =/. Var lite deppigt att upptäcka det. Har inte riktigt haft koll på allt som är inbokat. Men jag får ta hand om min make kommande vecka då han får dra att tungt lass nästa vecka. Undrar om han skulle tänka så ifall det var han som hade en fullbokad vecka? Eller är det bara vi tjejer som tänker så? Jag har iallafall alltid dåligt samvete om jag är borta hemifrån för mycket...

Tänk att vi äntligen kommit in i april månad =). Här är det takdropp och plusgrader, men grått! Alltså helt vanligt väder för årstiden. Önskar er alla en finfin lördag så ska jag åter ta tag i dammtorkningen och alla grejer som bara dräller runt här i huset ;). Tack för titten!



Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. En fin LO med härliga färger och detaljer!

    SvaraRadera
  2. Underbart!
    Den kan man sitta och titta på länge!
    Hade helst sett den live ;-)

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken ursöt layout du gjort med lilla Moa! :-)

    SvaraRadera
  4. Men åååhhh vilken fin Layout :)

    SvaraRadera
  5. Superhäftig! Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)