söndag 3 april 2011

Rykande färsk =)

Jag för 15 år sedan så när som på några månader. Nybliven trebarnsmor =). Denna skulle jag ha haft med i  inspirationstidningen idag, men med tanke på hur fullmatad min hjärna är just nu så blev den inte klar i tid... Så ni får helt enkelt se denna här inne och de andra fantastiska layouterna i retro tid ( som mina kära DT vänner gjort) i dagens rykande färska inspirationstidning ;)





När ni nu kikat in här tycker jag ni genast ska rusa vidare till Inspirationstidningen av Allt om Scrap. Där hittar ni bla detta retro tema, ovanlig påsk, smått och gott och fyndat och hittat. Låter det spännande?? 


Nu ska jag ta itu med tvätten, sen ska jag äntligen få gå upp till min scrapvrå... och jag tror nog jag ska gömma mig där resten av dagen ;). Tack för titten!


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Elelr så var det redaktörens hjärna som vart fullmatad. Så trist att den inte kom med, verkligen en förlust för våra läsare. Den är lika underbart vacker som allt du gör!

    SvaraRadera
  2. Såååå fin, men tur att man fick se den här då! Tänk att 1996 började jag försöka få barn! Nygift trodde man att det bara var att "bestämma" men ack vad jag bedrog mig;) 12 år tog det. Men att ha ett barn är rätt ok det med:) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Såå snygg Lo!!

    Ramarna var ju bara underbara!!

    Varifrån kommer de?

    kram katja

    SvaraRadera
  4. Jättefin, roligt att se bilder från när storbarnen var små =) Minns den fina vita på Ina också som du gjorde tidigare. Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)