onsdag 11 november 2009

farsdagskort

Kom på att jag nog inte visat detta kort som jag gjorde uppe i Umeå på pysselträffen. Men fardag var ju i söndags.... så detta kort har ju legat till sig ;)...


Annars så har jag faktiskt scrappat ikväll!!! Min mojo var iaf på tillfälligt besök =D. Men i dessa mörka tider så får jag vänta till i morgon med att fota den... om ljuset ens räcker då! Hoppas på någon solglimt...
Medan jag ändå sitter här och skriver kan jag ju påminna om min bloggcandy... än har ni några dagar på er! Drar en vinnare på söndag!! Bloggcandyn hittar du här
Nu ska jag faktiskt titta på tv... det händer inte ofta... Ha en fin fin onsdag kväll =)
Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Så sött!! Jag har också den rådjursstämpeln och gillar den skarpt! Har inte använt den på ett tag, men nu blev jag sugen igen :)

    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)