tisdag 2 mars 2010

Finaste Moa

Bloggar bäst Moa idag.... Skulle åka hem från jobbet och hämta barnen på dagis idag.. men som av en händelse kollade jag mobilen först och såg att jag fått ett sms. Det var från Moa som skrev att hon hämtar pojkarna på dagis. Ingen gladare än jag som slapp köra dagissvängen. Hon har ett sjätte sinne den flickan... hon vet alltid när hon ska hugga i och hjälpa till och det utan att jag säger något. Bättre dotter kan man inte få!
Denna har jag blandat färger hejvilt på =)... vet inte riktigt vad jag själv tycker... Men fotot är ju fint ;). Papprena kommer från ..... ja just det.. Lily Bee.. är bara såååå kär i dom och hoppas butikerna snart får in årets nya Lily Bee papper..... för nu e mina gamla slut...




Känner mig lite trött och sliten idag.... blir till att softa med familjen ikväll... eventuellt lite scrap. Längtar som en tok till spotlovet. Bara tre arbetsdagar kvar... Å så längtar jag till torsdag för då kommer Ina hem igen =)... Min andra fantastiska bäst dotter.. Jag är en lyckligt lottad mor =)
Tack för att du kikade in ! Å tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar efter er!
Kramiz Maja


7 kommentarer:

  1. Du har sååå fina barn!! Och flickorna är så lik dig! =)

    Härlig layout och jag gillar när du syr för hand på dina alster! Snyggt!

    Kramelikram!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Glömde! Vilken läcker blomma! Har du använt dig av retropunch och gjort den själv? Eller är det en köpeblomma? Snygg va den iallafall.

    SvaraRadera
  4. åhhhh! Det var allt för länge sedan jag var in här, söta Maja! Har ögnat igenom senaste inläggen och först och främst: Grattis till ditt gäst-dt-uppdrag!! *nyfiken*

    Så fint ditt minialbum blev, svart-rött-vitt är ju super!

    Så fin lo med din stora kille, jag vet precis hur svårt det är att få tonårsgrabbar att fastna på bild! Min 14-åring VÄGRAR och blir nästan arg när jag ska fota! och han som är så fiin...nåja, jag har ett par bilder jag kan scrappa om och om igen! :D

    Kramen!

    SvaraRadera
  5. Jättefin LO! Gillar dekosarna :-)

    SvaraRadera
  6. Vilken cool layout ! Läckra färger å härliga detaljer! =)
    Skickar lite extra energi till dig ;p
    kramkram!

    SvaraRadera
  7. Ojoj. Vilka underbara alster du gör!! *me like*.

    Du får nog hamna på min blogglista så jag hittar tillbaka!

    Kraaaam

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)