måndag 22 mars 2010

Vårskrik =)

Med tanke på att jag är helt inkompetent när det kommer till att läsa tävlingsinstruktioner så bloggar jag denna =P..... Måste bero på att min konstnärliga själ ibland inte klarar av att rama in sig ;D.. Det lät väl vackert?? Till min skapelse då.. som motpol till mitt lager på lager och överdekorerade layout här nedan så har jag gjort en enklare... 3M.. mask, mist och maskinsömnad. De sydda fjärilspåren har jag liftat av sötaste Cattis. PÅ fotot är det Samsi förra våren då han tjöt av glädje varje gång vi kom utanför dörren och ut i det fria.


Ett par detaljbilder på fjärilar och sömmar...



Nu har min Ishavssoppa puttrat klart. Dags för middag och sedan iväg till stallet... när jag kommer hem vill jag scrappa!! Här på bordet ligger mitt nya DT paket från pyssellyckan och retas!!! Mitt NOOK paket kom också idag...... men tror ni jag får scrappa??? Nix har lite nationella prov att rätta och bedömma.... hmmmm.. men kanske i natt ;D.. Önskar er en fin måndag kväll! Tack för att du kikade förbi välkommen åter =)
Kramiz Maja


7 kommentarer:

  1. Fantastisk LO! =) Jag är scrapsugen men så trött. Har minsann lite "norskt" som ligger och väntar här... med Molly på. ;)

    SvaraRadera
  2. Den är jättefin! och nu är den ju lila igen....skumt....men vackert!
    snygga fjärillar oxå. kram sussa

    SvaraRadera
  3. Underbar som vanligt! :o) Ser fram emot vad du skapat med paketet från Pyssllyckan. Blir såå sugen på att själv också scrappa ett LO men få se när jag hinner med det :o)

    SvaraRadera
  4. Vilket ljuvligt foto! Härliga detaljer på LO'n också och häftigt färgval. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  5. Tyckte jag var in hit igår och kollade =O Vad mycket du gör!! Såååå himla snyggt!!!! Du är min scrapguru nu! ;)

    Kramelikram!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)