lördag 21 maj 2011

Kort och shadowbox

Visar idag lite alster jag gjort för Creativica. Denna månad har det verkligen varit utmanande att göra alster till butiken. Focus har legat på alter och kort. Det är ju inte mina starka sidor, men det har varit himla roligt. Shadowboxen jag visar här visas även i Creativicas blogg idag. Kortet är från förra helgens inlägg.


Har denna månad jobbat med Bo Bunnys pappersserie Gabrielle. Helt makalös ljuvliga papper =). Butiken har nu fått in andra ljuvliga papper nämligen Maja Designs nya Skärgårdsliv och Lantliv. Finns både som 6x6 och 12x12 papper. Jag kunde inte motstå att beställa några, kan du? Kika gärna förbi shopen! Klicka här. När du ändå är där kan du också kika in i bloggen på allt fint. Den hittar du här.

Här var det så underbart vackert väder i morse, men nu drar molnen in =(. Trist! Ska iaf bege mig ut och jobba lite i trädgården men först ska jag ta itu med den aldrig sinande TVÄTTEN!!  Fast egentligen vill jag bara sova... är sååååååååå trött.
Tack för att du tiitade förbi! Önskar er en finfin lördag =)


Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)