måndag 31 oktober 2011

Var sak har sin tid...

Idag kan ni Creativicas blogg läsa att jag kliver av min DT plats där. Det har varit roligt att vara en del av det gänget och Karin är en fantastiskt generös DT mamma. Men det ska kännas kul att skapa och inte ett måste. Att ha haft en fast bloggdag i veckan har för mig inte funkat just nu, då det är så mycket annat i mitt liv som kräver sitt. Så jag valde att kliva åt sidan så att någon annan kan få ta den platsen. Den någon är söta Anki =) som är otroligt kreativ och duktig! Jag önskar alla tjejer på Creativica fortsatt lycka till!

2 kommentarer:

  1. Det er helt sikkert et riktig valg for deg:)

    SvaraRadera
  2. Men gulliga du... Eftersom jag redan gästat där i sex månader så har vi ju varit teamkompisar redan och jag kan säga att du lämnar ett stort tomrum bakom dig där inne vännen! Men huvudsaken är ju att du gör det som känns bäst för dig själv. Stor kram!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)