onsdag 4 juli 2012

Alster för Creativica

I sommar gästar jag Creativica och jag kom precis på att jag glömt att visa de alster jag gjort... men bättre sent än aldrig ;) Båda layouterna är skapade med papper från Maja Design. Dessa gjorde jag i juni och temat då var blommor på olika sätt. På den första har jag använt blommor som dekorationer och på den andra är det istället blommor på fotot. Temat i bloggen i juli är semester och vatten. Missa inte att kika in både i butiken och bloggen =)





Idag har vi en gråmulen dag så jag pysslar på i mitt rum... men inget nytt jag kan visa än då det är alster till både Mollys och Creativica ;). Men ikväll ska jag göra något bara för att för min egen skull. Har hittat lite roliga utmaningar att göra =) Tack för titten!


Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Så somriga de är båda två! ha ha jaaa småpojkar ÄR verkligen en himla massa oväsen med smuts på näsan, urgulligt! xoxo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)