söndag 29 juli 2012

Minibok / smashbok om Legoland

Ni som kikar in hos mig vet att jag älskar att dekorera mina sidor med mycket blommor och kladd och klet. Men detta var en ny skön erfarenhet. Köpte papper, dekorationer och boken  från Mollys Scrapbooking. Det är Amy Tangerine för AC. Bestämde redan innan att jag skulle berätta om vår tripp till Legoland och att det handlade om att bara smacka dit och skriva det man annars så lätt glömmer bort. Det var himla roligt och snabbt gick det. Med så väl matchade grejer känns det som att det inte kan bli fel. Nu följer en radda med bilder, men långt ifrån alla sidor i boken...












Hoppas Lilo kommer ta in mer av sådana här roliga små böcker =) Papper och  delar avdekorationer däremot finns kvar i shopen om ni blev sugna... man kan ju göra egna böcker ;)... kanske skulle ta och göra en... hmmmm.


Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. LOVE LOVE LOVE. The AT line matches perfectly!

    SvaraRadera
  2. Love this collection too! You used it perfectly!

    SvaraRadera
  3. This is so fun, colorful and beautiful!

    SvaraRadera
  4. Villken rolig och superfin bok. Ett så snabbt och bra sätt att dokumentera 'allt' Kan det bli bättre?
    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)