onsdag 18 juli 2012

Inget nytt... bara gammalt ;)

Nu när solen äntligen lyser på oss och jag har hela min stooora familj hemma hos mig. Alla barnen stora som små.... så tar jag mig inte till pysselrummet fastän suget är sååååååå stort! Ikväll har jag förvarnat att jag kommer att pyssla.... har några deadlines att fixa samt ett gäst DT som jag ska skapa till =) ... men det blir ju heller inget jag kan visa här... så ni får se en gammal layout som jag faktiskt gjorde när jag var nere i Stockholm på "Scrapbooking med hjärta". Varför jag inte visat den tidigare? Jag gillade den inte alls! Men nu när den legat till sig ett antal månader så tycker jag den är ok. Gillar fotot massor men tycker fortfarande inte att jag fick till den som jag ville ha den, fast jag vann utmaningen jag var med i på cropen inne hos My Scrapbook Nook med just denna layout.... smaken är som baken ;)... Här kommer den iaf =)




Symaskinen hade jag ju inte med till Stockholm... men jag lånade syrrans ( bodde hos henne) och sydde lite sömmar i tron att det skulle bli bättre.. Men som sagt... idag känns denna helt ok. Har ni saker ni skapat som precis när ni gjort dem bara känns fel... och när de gått ett tag så är de ok???? Mig händer det ibland... mer sällan nu är förut. Oftast är det då jag vill för mycket... tänker för mycket istället för att bara göra. Tack för titten!



Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)