onsdag 13 februari 2013

My sweethearts

Ett litet mitt i veckan inlägg kommer här.. Här om dagen kom mitt kit från Scraps of Elegance och det var bara såååååå läcket, så jag susade in i min ateljé på en gång och gjorde denna layout! Använde mig av månads skissen som också medföljer kitet. Modellerna är mina rara små pojkar som här på fotot befinner sig i sin snögrotta =)






Det känns länge sedan jag gjorde en layout med så många olika mönstrade papper och inte en enda gnutta mist eller gesso ;). Lite Crackle Paint dock på chipboarden och en hel del Distress Ink på papperskanterna och fotot.



Tack för titten!
Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig LO.
    Så fint på alla sätt & vis.

    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt kort med bilderna och dekorationerna.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Vakkert!! Liker dette kittet, og hva du har lager med det. Det ble utrolig fint. Det morsomme bildet passer perfekt
    :)

    SvaraRadera
  4. Super fin, gillar att du blandar så läckert bland alla blommor som finns :)

    Glad Alla ♥ dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Love, love, love this! Simply stunning! Love the splashes of pink, with the blooms!

    SvaraRadera
  6. Gillar hur du både klippt ut fotot men också avslutat med att riva av det litet rought. Det här är en superfin sida, kan gott förstå att det kliade i skapartarmen om du hade allt detta med kitet! xoxo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)