måndag 13 juni 2011

Lata dagar...

... är vad jag verkligen ser fram emot nu =). En skön lång sommar utan måsten och krav. Denna vår har varit allt annat än lugn. Mycket på jobbet och många jobbiga saker inom familjen. Men det tänker jag inte grotta in i mig här och nu. Nu blickar vi framåt och njuter av stunden som är. Layouten jag visar idag var en av de alster jag hade med i inspirationstidningen Allt om Scrap som kom ut förra helgen. Ni hittar tidningen här, ifall ni missat den.

 


Idag ska vi äntligen få åka hem till Bergeforsen. Det har varit mycket åkande fram och tillbaka de senaste månaderna. Men nu hoppas jag att jag kan få vara på hemmaplan ett tag. Saknar min man, min säng, min trädgård och mitt scraprum. Ser verkligen fram emot att få se hur mycket allting vuxit i trädgården. Att få rensa lite ogräs och gräva och planera för min rosenrabatt och ljugarbänkshörn. Att få sitta på altanen med min kaffekopp tidigt på morgonen och se morgonljuset sila igenom snöbollsbusken. Men innan vi är där så har jag 65 mil i bilen.... Önskar er alla en fin start på veckan. Tack för titten!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Så fin layout, vilken känsla:) Hoppas nu att du får njuta av sommaren i den takt du vill!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Jag tänkte bara berätta att du är en av fyra nominerade till "Månadens Scrappare - Juni" hos oss på Scrapbooking i Fokus.

    Hoppas du kikar in!

    http://scrapbooking.ifokus.se

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig sommar känsla du fått in i denna skitsnygga (får man säga så ;o)) layout!!!

    Hoppas du och hela familjen får en riktigt avkopplande och underbar sommar!!!

    Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)