tisdag 28 juni 2011

Vår minsting

Ytterligare en layout gjort till Kaisercrafts skissutmaning. Skiss #3. Vår Sam som bäbis. Nu är han redan tre år!! Vart tar tiden vägen? Detta foto är ett favoritfoto som jag scrappat några gånger... fast det var länge sedan nu. papprena är från serien Pink Gelato.


Gillar dessa rosor från Kaisercraft, helt klart konkurrenter till primas blommor. Jag som inte tyckt om att jobba efter skisser har helt plötsligt ändrat mig ;). Har kommit på att det är ett bra sätt att göra lite annorlunda mot för vad jag normalt gör... alltså lägga papper annorlunda. Något säkert ni andra kommit på för länge sedan =D.

Här verkar vi få en fin dag idag också. Lurar på att åka till badstranden med barnen efter lunch... Vad gör ni en tisdag som denna? Tack för titten!

Kramiz Maja

4 kommentarer:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)