fredag 27 januari 2012

Äntligen fredag!!

Å en fredag utan huvudvärk... bara en sån sak ;). Visar ett litet kort idag som jag pysslade ihop på en träff vi hade i onsdags. Men jag ska nog inte lämna hemmet... för jag fick jordens huvudvärk som inte gav med sig förrän idag!! Så det blev inte så mycket pysslat på onsdag kväll... endast detta lilla kort. Gillar stämpeln. Har tittat mycket i Zarahs blogg och beundrat hennes kort med stämplar från "some odd girl" och nu äger jagett par själv. Detta är första kortet. Papprena kommer från Lily Bee "head over heels".



Missa nu inte att delta i  "allt om Scraps" bloggparty. Flera utmaningar har ni att välja på och många priser att vinna. Deltar ni i min skissutmaning som ni hittar här, kan ni vinna bla dessa ljuvliga Lily Bee papper som jag använt på detta kort. Partyt håller på januari ut =).
Dessutom har ni en rykande färsk tidning att se fram emot på söndag ;). Nytt nummer av Allt om Scrap dyker då upp i din dator. Det ni är något extra att längta efter. Jag lovar, ni kommer finna massor med härlig inspiration i den. ( jag har ju redan tjuvläst ;) ).
Tack för titten! Önskar er alla en toppen helg. Nu ska vi äta pizza... barnen beställde hemgjord sådan =)


Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)