söndag 7 oktober 2012

AJ sida "Enjoy the ride"

Hej på er =) Det är några dagar sedan det blev någon uppdatering här. Men sanningen är den att jag itne skapat något ;) men i helgen har det blivit massor med pyssel då jag varit på Northern Lights Scrapmässa i Piteå. Är fortfarande kvar här uppe och tar bilen hem i morgon bitti. Här är det gråväder, så bilderna på min Art Journal sida är inte så bra... kanske byter ut dom sedan en solig dag ;).






Detta är ett av alla de alster jag gjort i helgen.  Har lekt med modelling pasta och massa olika fäerger på denna bla Glimmer Mist, Glimmer Glam och Pan Pastels.

Tack för titten!

Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Ser ut som att du hade riktigt kul när du skapade denna! älskar färgerna och texturen! Här i Stockholm är det ömsom regn ömsom sol. Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)