söndag 28 oktober 2012

Try, believe and follow your heart..

Först av allt vill jag hälsa mina nya följare välkomna =) nu till min layout ni ska få se idag. Den bloggas även hos Mollys Scrapbooking idag. Vill du läsa exakt om vad jag använt och hur jag gjort kan du kika här!
Bakgrundspappret är från BG serie Soleil.





Har använt en hel del gesso och mister på denna. Stämplar och stenciler... som du förstås hittar hos Mollys ;). Blommorna är från You Do. Gillar inte You Dos blommor så där jätte mycket egentligen, men dessa var riktigt  kul. I grunden är de naturvita men jag har färgat in dem med mist.

Idag är det dessutom söndag ( igen!) och en ny Söndagsbilaga av Allt om Scrap ligger uppe i bloggen missa inte den!




Tack för titten!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Really cool layout! I love the background! <3

    SvaraRadera
  2. Dette ble en Mega Kul LO!!! Så bra det ble med å blande blomstene inn i gessoen for så å miste, det ble bare sååååå bra!!!

    SvaraRadera
  3. Sååå snyggt Maja! Läckert med blommorna så där... Kramar i massor!

    SvaraRadera
  4. nu var det ett tag sen jag besökte dig. Väldigt coola effekter på denna och den under e juu grym.

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt med vattenfärgseffekten och de mjuka romantiska färgerna! xoxo

    SvaraRadera
  6. Oh, så härligt läcker!! Jag gillar verkligen de gessokladdiga blommorna! Helheten är också superfin!

    SvaraRadera
  7. ...åh, den här hamnar också på min favoritlista. Helt underbar och kloka ord. Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)