måndag 8 oktober 2012

Vill kunna skriva...

Idag visar jag ett alster jag gjorde i helgen på Northern Light Scrappers träff. Det var till en skissutmaning. Skissen hade Lillblomman gjort. Å vet ni vad jag vann utmaningen =) *skoj*




Jag har använt ett äldre Prima papper som bakgrund på det har jag smetat gesso, stämplat med både textstämpel och bladrankor. Lite punchinella som stencil och Distress Ink vart det också.... å så blommor förstås ;). Washi tejpen åkte också fram och en av mina kantstansar. De kraftfärgade doilisarna är från Maya Road. Hjärtat är gjort av silvertråd, tråd som pärlare använder. Gilalr fotot på Sam och historien bakom. Han har verkligen bekymmer med att få till S och blir så olycklig när han inte får till sitt namn... lillstackarn.


Tack för titten!
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Denna var otroligt gullig Maja!! Och jag bara älskar de milda 'smörgula' fina färgerna!! Grattis!!

    SvaraRadera
  2. Oooh Maja den här är precis up my alley!! ljuuuuvliga milda färger och detaljerna är så vackra. GRATTIS till vinsten, den är du verkligen värd! Pusspuss

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)