fredag 19 oktober 2012

KIU oktober och Scrap365

Idag är en glad dag, inte bara för att det är fredag ;) men kommer till det om en liten stund. Först layouten jag gjort till Kraft it ups oktober utmaning där man förutom Kraftpapper skulle använda mist. Jag har gjort en C&S sida... vilket inte är en så vanlig syn i min blogg.



Jag har använt en Prima stencil och Dylusions mister på denna. Nu till det som får fjärilarna i magen att flyga mer än vanligt =). I månadens nummer av Scrap365 så kan ni se en layout som jag gjort!  Min första publicering i ett utländskt Scrap magasin. För lilla mig är det stort och lite overkligt ;). Tidningen kan du köpa hos Mollys Scrapbooking. En tidning som jag kan rekommendera och inte då pga av mitt alster ;) utan för att den alltid är fullmatad av inspiration!



Happy Friday på er alla =)
Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Vilken supersnygg layout! Och ett stort grattis till att blivit publicerad!

    SvaraRadera
  2. Great layout and congratulations! The published layout is also gorgeous!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt snygg layot! Läckert med alla nyanserna av mist!
    Gratuerar till publiceringen, nu måste jag ju iväg och köpa scrap 365!
    Klem/
    Ulrika

    SvaraRadera
  4. Kanske inte en vanlig syn med CaS projekt hos dig men väldigt snygg syn :)

    Stort Grattis till publiceringen. Den tidningen har jag aldrig läst, får hålla utkik nästa gång jag är till en större stad om den skulle finnas att inhandlas där :)

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  5. Truly fabulous page, with stunning misting using the dylusions sprays.
    Congrats on your publication and thanks for joining in at KIU this month. :)

    SvaraRadera
  6. Oh, så fint du har använt misterna! Riktigt läckert!!!

    Love it!! Thanks for playing along at Kraft It Up! :)

    SvaraRadera
  7. Tjohoo!även denna kom i posten igår, här ska gottas ikväll! jättestort GRTTIS!! pusspuss

    SvaraRadera
  8. Absolutely love your layout. Those bright colours look fantastic on your background - fabulous misting technique! Thanks for joining us at KIU!

    SvaraRadera
  9. so vibrant...a stand out! thanks for playing along at KIU

    SvaraRadera
  10. Stunning! Thanks for joining in the fun at KIU!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)