söndag 14 oktober 2012

Moments in life

Hej världen =) Idag är det en riktigt ruskig höstdag.. en sådan man vill tillbringa inomhus. Vilket vi också väljer att göra. Tänkte visa en liten skapelse som jag pysslade ihop igår kväll. En layout som jag gjorde bara för att. På senare tid har jag mest skapat på uppdrag eller till en massa utmaningar och igår kände jag så bara för skapa utan direktiv =) Resultatet blev detta. En somrig sak på mig och sonen.






Min son är nu 6 år och stunderna då man får sitta så här och hålla om honom blir färre och färre, så det gäller att njuta varje stund som tillfället dyker upp =). Här har jag använt papper från Panduro. Köpte ett helt block med papper på mässan i Piteå i helgen som var. Detta är egentligen jul/vinter papper, men funkade utmärkt till en sommarbild ;). Till det är det Prima blommor och Prima dekorationer samt en rubons från Kaisercraft som får agera titel.

Ny söndagsbilaga ligger uppe i tidningsbloggen "Allt om Scrap". Missa den inte. Våra nya designers och gamla har skapat så mycket fint på temat "resa". Dessutom presenterar sig en av våra nya designers sig lite närmare. Klicka på loggan så kommer du rätt =)





Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Så otroligt vackert layout! Härligt foto på er!

    SvaraRadera
  2. Ännu mer vackert från Tilda, så fint med papprena och blandningen av tuffare embellisar! xoxo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)