söndag 21 oktober 2012

AJ sida " mitt färgkaos"

Hej på er =) Idag var det grått ute så jag och de små pojkarna har lekt lite med de färger vi köpte på Panduro igår. Jag gjorde då denna Art Journal sida som är till utmaningen inne hos ART journal Café. Uppdraget var att stämpla med stämplar som inte är stämplar, hänger ni med? Jag hittade några gamla nappflaskor i skåpet sen grabbarna var små så det har jag stämplat med. Både med "nappen" och flaskan.


Vi köpte bland annat 3D fingerfärg igår och det är den jag stämplat mina cirklar med. Mina små grabbar testade också att stämpla med nappar på sina fingerfärgs målningar.


Tyckte det blev en kul effekt av fingerfärgen, som jag för övrigt köpte för att jag fick tipset i Vibekes blogg. Hon hade testat och det verkade så kul. I övrigt är det lite TCW stenciler jag använt, vattenfärg på tub och Dylusions mister. Här har jag bara lekt utan någon plan alls. Kul var det =).
Söndag idag igen och det innebär ny söndags bilaga av Allt om Scrap. Idag tittar vi in hemma hos Cattis och en av våra nya DT tjejer presenterar sig. Vi bjuder också på kortinspiration och en hösttävling med pris från Kortmakaren. Glöm inte att titta förbi =)





Tack för titten!
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Wouawwwwwww ! I love it ! I just want to have one like this in my AJ.... Thank you for your participation to our AJ challenge !
    Carol, one of the Frappucinos

    SvaraRadera
  2. Å for et herlig farge kaos, rett å slett mega kult!!!

    SvaraRadera
  3. yeah, very bold and popping! love it :)
    thanks for joining us at the art journal café!

    france, frappuccino ;)

    SvaraRadera
  4. Ha ha du är en riktig filur-tjej du, nappflaska! ser skitläckert ut med alla färger. Köpte Inzpira igår kväll och ska gotta mig när jag kommer hem från jobbet idag. Vet att där finns fina bekanta att beundra extra mycket! pusspuss

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)