torsdag 11 oktober 2012

BAP oktober Prima

Godmorgon världen =) Detta blev min lösning på månadens BAP hos Prima. Mycket kladd och klet, fast det gillar jag. Fotot är på min äldsta dotter. Ett foto som blev lite kul när jag skrev ut det. Färgen höll nämlign på att ta slut i skrivaren så färgerna blev verkligen polaroid 70-tal, vilket jag gillade så fotot behöll jag ;).






Bakgrundspappret är från Primas serie dragonfly,fast det är ju inte så att det sysns direkt då jag över det smetat med gesso, mister och distresser. Lite spetsbitar är också fastsmetade i bakgrunden, vilket syns på detaljbilderna. Nu måste jag rusa iväg till jobbet! Vaknade bara så rackarns tidigt idag för att vägarbetet här utanför drog igång...


Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Wonderful layout and really cool photo!

    SvaraRadera
  2. Underbar layout ♥ Gillar också kladd och klet, det blir så snyggt. Måste bara ge mig på det själv också... Kul att titta in här :)

    SvaraRadera
  3. Fin layout i ljusa toner.
    Härlig kreativitet!

    SvaraRadera
  4. Vad häftigt det blev med foto, ibland är olyckan rena lyckan! :))
    Blir mer och mer kladd och klet på mina sidor också, men blommor måste jag alltid ha! Ha ett riktigt bra slut på veckan och njut av helgen när den kommer! Jag ska också stänga in mig i mitt lilla hörn. Kramelikram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)