fredag 7 maj 2010

En gammal Amazon

Jag jobbar hårt på att mellan varven inte använda blommor =). Här en LO om Loes kärlek till Amazoner i allmänhet och Svenne Rubins låt "En gammal Amazon"i synnerhet. Är väl si sådär halvnöjd med denna, men historien bakom LO.en är viktig för mig, så den får hamna här.




Har stalltjänst i helgen så jag har varit ute sen 8 i morse. Lite mör nu och tok hungrig!! Snart middag. På jobbet har vi anmält ett lag till en tävling, där det handlar om att gå så mycket som möjligt. Alla har en stegräknare! Gissa om det blir en fix idé att traska =D. Tävlingsmänniska som jag är så går jag hela tiden nuförtiden!! Ville bara berätta om just idag. För jag har många gånger tänkt och funderat på hur mycket jag egentligen går de dagar jag jobbar i stallet. Nu har jag dessutom haft en två timmars tur och ridit min egen häst en timme... Än är jag inte klar för dagen så jag ska gå lite till. Men hittills idag har det blivit 36077 steg. Då har jag gjort om ridturerna till steg också. Allt över 10 000 ska vara motion =). Rätt nöjd måste jag säga !! Fast så här mycket går jag ju inte en vanlig dag =/..
Hoppas solen lyst på er idag.. det har den gjort på mig! Hela tiden faktiskt. Tack för titten!!
Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Tokfint! Glada färger och en massa kärlek...
    Ikväll har vi besök av Anso. Hon är sej lik, pigg och glad. Ha en bra kväll! fick du travraden?
    kram sussa

    SvaraRadera
  2. Jättefint och utan blommor!
    Jag försöker också att klara mig utan blommor, särskilt på killsidorna;-)

    SvaraRadera
  3. Me lööööve!!
    Wellpappbokstäver!?!? Var? Hur? Vill ha!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så flott denne var, Maja. Det er ikke like lett når man skal scrappe uten blomster - men når resultatet blir sååå flott som dette så er det jo bra!! Likte så godt fargene dine!! Masse flotte detaljer!! Denne likte jeg så godt:)

    Håper søndagen din blir din:)

    SvaraRadera
  5. Tycker att den är riktigt cool ja!!!

    SvaraRadera
  6. Vi har kanonhärligt väder i helgen! Så vi har passat på att röjja och slänga saker...det blev 2 vändor med släpvagnen. Och nu har jag gjort iordning 3 kassar med kläder som du kan kolla i sen när ni kommer hit! Och skor!

    Och jag tycker layouten är superfin!

    Kramelikram!

    SvaraRadera
  7. Alla dina loer är underbara, med eller utan blommor. Utan skulle jag förstås inte klara av och det skulle definitivt inte gå att visa men du klarar det. Helt underbar är denna!

    SvaraRadera
  8. Underbar Lo med många härliga detaljer.

    SvaraRadera
  9. Å så härligt lekfull! Inte behövs det några blonmmor inte=)

    Kramis

    SvaraRadera
  10. Helt underbar Lo i härliga färger!! Me like!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)