lördag 22 maj 2010

Ni två

Har suttit vid scrapbordet och lekt igen. Fotot taget av Jana Mäkinen. Visst är dom söta mina små troll =).


Klickbar detaljbild.

Har lekt med cracklepaint och mist. Tog två sidor ur en gammal bok som jag veckade till och häftade fast på en vit CS. Sedan smetade jag på vit cracklepaint som fick torka. På det sprayade jag grafit mist. Tog fotot och massa dekorationer.. Klart!!! Ja, jag stämplade dit ett par fåglar också..
Var ut en sväng på gården nyss... man rackarns vad kall vinden var!!! Få se hur somrigt vädret är i morgon =/.. Idag har det iaf varit fantastiskt! Hoppas ni också haft en fantastisk dag. Önskar er en fortsatt fin lördag kväll. Tack för titten!
Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. WOW!!! Skitsnyggt!!Och din handstil är ju också såååå snygg!!

    En inspirerande och helt Underbar layout!

    Kramelikram!

    SvaraRadera
  2. VAd cool och ruff, men samtidigt urmysig :-)

    SvaraRadera
  3. Så KULT!!! Herlige farger:)

    Gratulerer med HM inne hos Let´s get shabby!! Den layouten din var bare så flott:)

    God helg til deg og dine:)

    SvaraRadera
  4. virkelig en flott LO, lekre farger og detaljer. Herlig bilde=)

    SvaraRadera
  5. Tokfint!!! Färgkombon är underbar med det vita, röda och svartrutiga! Love it!

    SvaraRadera
  6. Underbart!! Läckert med färgkontrasterna :)

    SvaraRadera
  7. WOW så snyggt - älskar färgerna och vad coolt det blev med crackle paint på boksidorna sådär! *måste testa*
    kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)