lördag 15 maj 2010

Gammal skåpmat på tallrik

Tror inte jag visat denna... Har scrappat lite nytt nu på mina lediga dagar, men det kan jag inte visa än. Denna LO är gjord på en plast tallrik. Fick en fix idé som jag var tvungen att prova. Denna gjorde jag till CC på Nook för ett tag sedan.


Ett par detaljbilder...




Måste bara rätta till lite... såg efter att min svägerska påpekat mina många steg ;D... att jag i ett inlägg längre ner råkat snubbla över tangenterna... man kan inte gå över 360 000 steg på en dag =D... så det skulle vara 36077! Bara så ni inte tror att jag fabulerar och hittar på ;D. Har ändrat i inlägget också. Idag har vi en supervarm och fin dag. Började med en prommis i morse och ska senare idag både rida och skotta jord i trädgårdslandet. Just nu är det bara för varmt för fysiska aktiviteter. Nu passar bäst med att lapa lite sol och lyssna på fågelsången. Hoppas solen lyser på er också! Tack för titten!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Läckra färger!
    Den blev man glad av:-)

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefin! Glad och härlig! Och vilken kul idé!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilken kul och annorlunda idé! Pappret och de glada fotona matchar fint. Njut av den vackra dagen! Kram

    SvaraRadera
  4. Stiligt! Vilken fantasi du har som får till att scrappa på en tallrik!

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat med promenerandet! Kul ide att använda en tallrik. Och underbara färger. Lite odu eller hur?

    SvaraRadera
  6. oj vilka härliga färger! Supercoolt! Blir slldeles glad! =)
    kram kram!

    SvaraRadera
  7. WOW så smart o vilken sprudlande lyckad LO!! Helt underbar!! Kraamar

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)