måndag 24 maj 2010

Låt mig presentera....

... min syster =). Jag scrappar oftast mina barn men då det nu är så i ropet med hushålls och sömnads tema inom papper och dekorationer, så var jag bara tvungen att presentera henne för er =) Vad hon jobbar med kan ni kanske lista ut ;). Hon var tjejen som drog till Italien utan att riktigt kunna snacka språket. Läste design och mönsterkonsruktion i 3 eller var det 4 år?? Minnet sviker lite. Hursom så var hela utbildningen på italienska. Jag minns att jag då var och än idag är så imponerad av min lilla syster. Idag bor hon i huvudsaden och jobbar åt ett välkänt stort svenskt företag... som börjar på H och slutar på M... Hon jobbar med inköp och får åka och se världen.






Det var himla roligt att göra denna layout. Att få använda dessa roliga papper och små dekorationer. Här en detaljbild också. Klicka upp den så blir den större.



Ny arbetsvecka! Spännande =) Hoppas ni också får en spännande vecka! Tack för titten!


Kramiz Maja

12 kommentarer:

  1. Tuff syster! :-)
    Å tuff layout - kul med alla passande papper till ämnet!

    SvaraRadera
  2. Men vilken cool syster!!! Så önskar jag att jag var ibland. Är helt tvärtom, älskar att vara hemma och skulle nog må rätt dåligt om jag var långtifrån familj och vänner. Är alldeles för trygg (tråkig) av mig!
    Snygg LO också. Färgerna är jättefina ihop!
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. så ufattelig tøff denne ble, utrolig kul historie bak, knall tøff søster du har=)

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul att se att du scrappat henne!!! Har ännu byxdressen som hon designade och sydde efter mina mått och önskemål för ca 15 (kanske, minnet sviker även för mig) år sedan. Den har varit på, på flera tillställningar :o)

    Kramar till er båda!

    SvaraRadera
  5. Såå perfekt dekorerad layout till en sömmerska! Så roligt att läsa om historien till din syster!

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt tema och helt perfekta detaljer till! Hoppas att du har en bra vecka :-) Kram

    SvaraRadera
  7. Ska börja med att säga att denna LO var otroligt fin. Sedan var det ju kul att få se din syster. Har nog bara sett henne en gång förut och det var ju på ditt förra bröllop :)
    Ha det så gott. Carita

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar layout - gillar sömnadstemat massor! Och vilken häftig syster du har, coolt!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. jättefin.. åh vad härligt du har använt maya road chippisarna.. =) jag har också ett sånt kit, men har förut liksom känt att det bara är provdockorna som går att använda.. men nu är jag totalt inspirerad.. supercoolt med tråden på spolen.. det kommer jag absolut att lifta.. =)


    kram

    SvaraRadera
  10. Helt enkelt jätte-, jätte-, jättefin! Kramar

    SvaraRadera
  11. Wow, så läckert! Förstår att du är stolt, det krävs verkligen mod att ge sig iväg på nåt sånt!

    SvaraRadera
  12. Helt enkelt helt UNDERBAR!!!

    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)