tisdag 18 maj 2010

Jag har scrappat!!!!!

Nu kunde jag inte hålla mig längre! Fast jag har massor med annat jag borde göra så var jag tvungen att scrappa lite. Ett foto som Ina tagit, lite papper fån senaste nook kitet och blominspiration från Zarah slutade så här =)


Har haft dessa små petaloo blommor hur länge som helst! Tycker de är supersöta, men har tyckt att de varit lite platta. Men så kikade jag in hos Zarah och såg hur hon vikt upp dom lite! Så genialt... Hon kan scrappa den tjejen!! Har du mot förmodan missat hennes blogg så tycker jag du genast ska springa dit och hälsa på =) Du hittar henne här.
Lite detaljer också då....
Nu ska jag hasta vidare till TV-apparaten en sund innan jag dejtar John Blund... lång arbetsdag i morgon... 4 utvecklingssamtal på rad. Men sedan är det bara tre kvar!! Ska bli såååå skönt när alla är avklarade. Natt gott världen! Tack för titten!
Kramiz Maja


9 kommentarer:

  1. Men gud så snyggt! Absolut inte mina färger, men nu blir jag jättesugen! Vill också scrappa blått och orange!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst var det såna blommor jag fick av dig? Vart har du hittat dom? Dom är ju sååå söta! Underbar layout!

    Kramelikram!

    SvaraRadera
  3. Jättefint!!!! Och dina blommor är jättesöta!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig layout! Snyggt foto å snygga färger! =)
    kram!

    SvaraRadera
  5. Wonderful as always :o)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Mmmm, så fint!!!
    Ser att det är turkost...vi kanske ska ta en pratstund båda två..;)
    kramen

    SvaraRadera
  7. Tufft med utvecklingsamtal!!! Härlig lo men din häst lo här nedan är ju bara helt underbar! Många kramar!

    SvaraRadera
  8. Stillsam och ljuvlig, inte så "maj-ig" Men underbar iaf!

    SvaraRadera
  9. Finfin Maja! Så fina färger och så snyggt med journalingen på flera rutor. Hoppas att du har det bra=)

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)