söndag 2 maj 2010

Oturs Moa

Dagen för min del började med en ofantlig ilska!! Moas moppe vart stulen i natt och polisen ringde i morse att dom hittat den i obrukbart skick... den var totalkvaddad... När jag senare idag åkte på scrapträff så var jag tvungen att scrappa om min ljuvliga Moa som mellan varven har sådan otur... Träffen var trevlig och nu är jag glad igen.. men dom som snodde moppen skulle jag vilja ta i örat.


Orkade inte fotoshoppa ihop några detaljbilder så ni får ta dom som dom är =)







Nu ska jag ta och börja nattnings processen med de små... dom är lite trött på ögat. Sen blir det soffan och glutta på TV.... Syns snart igen! Tack för titten!
Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. trist at mopeden ble stjålet, men forhåpentligvis får dere igjen på forsikringen?

    Knall flott LO i herlige friske farger, elsker oppsettet og detaljene.

    SvaraRadera
  2. ÄH!!!! sånt där gör mig att se rött... Vad i sjutton ska man röra andras prylar för... Hoppas de får fast dem som tagit moppen.

    Härlig LO! Underbara färger som kommer mig att tänka på vår och sommar :o)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tänk att inte kan skilja på mitt och ditt! Jag blir så arg.
    Hoppas det löser sig för din dotter sen.

    Kramizar

    Din LO var underbar!

    SvaraRadera
  4. Wow wow wow! Hur cool som helst!!! Jättefin!

    SvaraRadera
  5. Åhh vilken underbart färgglad Lo, gillar hur du nästan bara användt dekorationer, lite utspritt. Va tråkigt för Moa, av vad jag har hört så verkar ni ju bo ute i boschen så det kan ju bli lite jobbigt å cykla :( Hälsa till henne, sköt om er! Kram

    SvaraRadera
  6. Super fin. Gillar färgerna och upplägget.

    SvaraRadera
  7. Näää vad tråkigt!! =( Men layouten är helt Underbar!

    kramisar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)