torsdag 20 maj 2010

Jag =)

Har för ovanlihetehs skull scrappat mig själv. Har frossat i Webster och prima. Tycker deras grejer går så bra ihop. Har skrivit en lång dold journaling på båda sidor om tagen.. om det kämpiga månader jag haft sen i höstas. Många bäckar små håller på att laka ur all min energi totalt. Men nu ska det bli ändring på det! "live the life you have imagined" ska bli mina nya ledord. Det var i allafall härligt att få ägna två kvällar åt denna LO för att få tänka och rensa lite i hjärnan.


Tog mig tid att fixa lite med detaljbilderna också.


Skulle ha varit klar med mina utvecklingssamtal idag men jag har en eftersläntrare. Så på måndag blir jag klar. Har ett par veckor kvar med ridskolan sedan är det också klart för denna termin. Funderar på att lägga ner mitt jobb som ridlärare. Har så mycket annat jag hellre vill göra. Scrappa tex ;D.
Nu ska jag ta och förbereda nattning av de små trollen. De har fått vara hemma idag. Leo spydde i bilen på väg till dagis. Nu är det tredje eller fjärde svängen som vi åker på magsjuka. Inge kul alls =(. Hoppas jag själv klarar mig från eländet. Tack för att du kikade förbi.
Kramiz Maja

16 kommentarer:

  1. Åh, den här var verkligen jättefin! Detaljrik med väldigt fina blommor. Fotot är också vackert.

    SvaraRadera
  2. Как красиво! Просто чудо!!! Очень-очень нравится!:)

    SvaraRadera
  3. Härligt!
    Å vad skoj det var att trycka på engelsk översättning, hi hi!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skitsnygg LO alltså! Verkligen perfekt och vilket snyggt foto då :-) Det är bra att stanna upp och ta sig en funderare på livet ibland. Vad man riktigt vill och inte vill göra. Hoppas magsjukan blir kortvarig. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  5. Verkligen snygg LO!! Helt i min smak...Mums!! Fint foto också...Kraam

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt vackert! En helt perfekt layout!

    SvaraRadera
  7. nice nice nice nice...mycket tjusigt var den!!!

    SvaraRadera
  8. Härlig! Både foto och lo. Me like! Kram!

    SvaraRadera
  9. Underbar LO. Blir så imponerad varje gång!!!

    Ha de gött
    Kraaaam

    SvaraRadera
  10. Mycket tjusigt LO! I vanlig ordning är jag grymt imponerad. Hoppas magsjukan går över snart och att inte hela familjen drabbas.

    Och du: Må gott!!! ...

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Otroligt fin LO! gillar "ditt" talesätt!

    SvaraRadera
  12. Wow- den är underbar!!
    Helt fantastisk layout med en massa underbara detaljer!

    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  13. Gud så fint!!!!!!!!!
    Känns som att du har överträffat dej själv den här gången. Jag brukar alltid vara impad, men nu är jag IMPAD!!
    Hoppas att du klarar dej från magsjukan....kramen sussa

    SvaraRadera
  14. Väldigt vackert!
    Härligt att du scrappar om dig!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)