torsdag 17 maj 2012

Fina Ina med 7 Dots Studios Wonderland

Hej på er =) Regnar det på er också??? Skillnaden med regnet hos oss idag är att det är ett VARMT regn... det finns hopp om våren. Sitter här i köket och har käkat en sen frukost. Skrotar omkring i pyjamasen. Det är så skönt att vara ledig. Dessutom lite skönt med regnet, för då måste jag inte gå ut heller ;). Idag tänkte jag visa en layout som jag gjorde till cropen på Nook för ett tag sedan. Min äldsta dotter... Fotot har jag snott av henne på FB.




Pappren från 7 dots hittar ni hos Mollys Scrapbooking, likaså bakesrtwine, craft tags och craft doilies. Craft dekorationerna kommer från Maya Road.

Ska snart krypa ur min pyjamas och börja fixa lite... Idag kommer Patriks släkt och firar att vår lille Leo nu blivit storkille. Han fyllde nämligen 6 år häromdagen. Kan som inte fatta att han ska börja i förskoleklassen om några månader. Å så för jag inte glömma att hälsa till våra kära grannar i väst som idag firar sin nationaldag. Heja Norge =)
Ikväll blir det att sitta framför tv:n för nu börjar hockey VM på riktigt. Sverige - Tjeckien.... spännande!!
 Nu ska jag surfa runt lite.... Tack för titten!



Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Mycket snygg LO du gjort!!! Många fina detaljer.

    Ja,här på västkusten är det regn till och från idag oxå, perfekt pysselväder med andra ord =)

    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Å supersnygg. Har själv dessa papper o älskar dem. Prenumererar på kit från USA så dessa var med i majkitet :)

    SvaraRadera
  3. Helgrym LO till ett coolt foto! Jag gillar verkligen färgerna du valt, orange, gult, blått och vitt, ursnyggt!

    Jajamensan, här regnar det också, typiskt när man är ledig :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)