onsdag 30 maj 2012

Den blomstertid nu kommer...

Hade vi som tema hos Allt om Scrap för någon vecka sedan. Jag älskar verkligen denna period på våren då det börjar grönska och jag får möjlighet att frossa i fröpåsar, blomplant och en massa, massa, grävjobb! Jag sitter nästan inte alls vid mitt pysselbord, så skapandet ligger lite på sparlåga... jag designar min trädgård istället =). Detta är iaf layouten jag gjorde till söndagsbilagn med temat.... den blomstertid nu kommer..


Minns ni dessa bilder från 19/5


I söndags såg det ut så här...


Jag har börjat att plantera i den stora blivande rosen rabatten...


Ser lite klent ut nu, men det blir fint så småningom. Köpte tre klätterrosor och en rabattros som blir ungefär 1m hög och ganska vid. Till det har jag lagt funkia i ytterkant och lite annat skoj som Pion, Riddarsporrar, brudslöja och allium.... Fast jag har fortfarande halva blombädden kvar att göra. Entré har fått sig lite sommarfägring...


Tack för titten!
Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)