söndag 9 september 2012

Dille på vimplar för Mollys

När jag tittar på denna med foton på mig och maken från vår semester i somras så känns det just nu väldigt långt borta.... Här har hösten nu tagit ett grepp om oss och min förkylning ger inte med sig! På gården är det höststädning som ska göras, men just idag så orkar jag inte. Vill bara vara och drömma mig tillbaka till sommar och värme...





Allt på denna layout hittar ni hos Mollys Scrapbooking. Pappren och dekorationerna är från kitet "Shabby Rosie".
Missa inte att det ligger en ny söndagsbilaga i Allt om Scrap bloggen. Temat denna söndag är collage. Vi i teamet fick tolka fritt. Denna layout jag visat er i dag skulle ju ha passat där också... collage av vimplar ;).




Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Oh oh oh! Love those layers and the 3 D effect!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt kort!! :)) Och vilken härlig LO!! Nu ger jag mig på kommentarssidan för ikväll, jag kan nästan inte tyda siffrorna o bokstäverna man måste få rätt för att kommentera. Det blir fel flera gånger, o ibland måste jag trycka fram nya.... Ålder? Synfel? (Ja, förutom det jag redan hr) Ordblindhet?? Trötthet?

    SvaraRadera
  3. Vad tufft det är med alla vimplar och superfint med det kornblå som färgklickar mot de mildare färgerna. Ni är hur gulliga som helst, din gubbe ser allt ut som en riktig filur. Vem längtar inte tillbaka till sommaren uj uj! :)) Kanske en bra idé att stänga av ordverifikationen? kramkram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)